Reklamacije – LEPI D.O.O.
Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko isporučeni proizvod:
- nije ispravan,
- ne odgovara naručenom (pogrešan proizvod, pogrešna veličina/boja/varijanta),
- je oštećen prilikom transporta.
Postupak reklamacije
Ukoliko želite uložiti reklamaciju, potrebno je da nas kontaktirate u roku od 7 dana od dana prijema pošiljke. Reklamaciju možete podnijeti putem:
- e-mail adrese navedene na web stranici,
- kontakt forme na web stranici,
- telefonskog broja navedenog za korisničku podršku.
Molimo vas da prilikom prijave reklamacije dostavite:
- broj narudžbe ili ime i prezime pod kojim je izvršena narudžba,
- fotografije proizvoda (ako je oštećen ili pogrešan),
- kratak opis problema.
Nakon što zaprimimo i pregledamo vašu prijavu, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku (najčešće unutar 1-2 radna dana) kako bismo dogovorili rješenje.
Mogući ishodi reklamacije
Ako je reklamacija osnovana, nudimo sljedeće mogućnosti, po vašem izboru:
- zamjena proizvoda,
- povrat novca,
- popust ili druga pogodnost (u slučaju manjih nedostataka).
U slučaju pogrešno isporučenog ili oštećenog proizvoda, troškove povrata i ponovne dostave snosi LEPI D.O.O.
Napomena
Reklamacije se ne priznaju u sljedećim slučajevima:
- ako je proizvod korišten na neadekvatan način ili mehanički oštećen nakon preuzimanja,
- ako su prošli zakonom predviđeni rokovi za reklamaciju,
- ako kupac nije dostavio dovoljno informacija za obradu reklamacije.