Reklamacije – LEPI D.O.O.

Kupac ima pravo na reklamaciju ukoliko isporučeni proizvod:

  • nije ispravan,
  • ne odgovara naručenom (pogrešan proizvod, pogrešna veličina/boja/varijanta),
  • je oštećen prilikom transporta.

Postupak reklamacije

Ukoliko želite uložiti reklamaciju, potrebno je da nas kontaktirate u roku od 7 dana od dana prijema pošiljke. Reklamaciju možete podnijeti putem:

  • e-mail adrese navedene na web stranici,
  • kontakt forme na web stranici,
  • telefonskog broja navedenog za korisničku podršku.

Molimo vas da prilikom prijave reklamacije dostavite:

  • broj narudžbe ili ime i prezime pod kojim je izvršena narudžba,
  • fotografije proizvoda (ako je oštećen ili pogrešan),
  • kratak opis problema.

Nakon što zaprimimo i pregledamo vašu prijavu, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku (najčešće unutar 1-2 radna dana) kako bismo dogovorili rješenje.

Mogući ishodi reklamacije

Ako je reklamacija osnovana, nudimo sljedeće mogućnosti, po vašem izboru:

  • zamjena proizvoda,
  • povrat novca,
  • popust ili druga pogodnost (u slučaju manjih nedostataka).

U slučaju pogrešno isporučenog ili oštećenog proizvoda, troškove povrata i ponovne dostave snosi LEPI D.O.O.

Napomena

Reklamacije se ne priznaju u sljedećim slučajevima:

  • ako je proizvod korišten na neadekvatan način ili mehanički oštećen nakon preuzimanja,
  • ako su prošli zakonom predviđeni rokovi za reklamaciju,
  • ako kupac nije dostavio dovoljno informacija za obradu reklamacije.